Sare de corp

Slimming sutra

Pagina principala Poți avea încredere în calorii pentru a pierde în greutate?

acasă mese preparate de scădere în greutate crampe de picior și pierderea în greutate

Majoritatea persoanelor care numără caloriile pentru scăderea în greutate presupun că aceasta este o știință exactă. Dar este departe de a fi cazul.

Măsurarea caloriilor din alimente este mult mai puțin fiabilă decât ați putea crede, iar valorile calorice utilizate de zeci de ani nu ar fi exacte. Așadar, puteți avea cu adevărat încredere în calorii pentru a pierde în greutate? Pe baza muncii sale din a fost stabilită etichetarea nutrițională a alimentelor așa cum o cunoaștem astăzi.

KalariSutra - Erectile Dysfunction Exercises - Kalari Chikitsa E5 - Kalaripayattu - नपुंसकता का इलाज

Deși au fost dezvoltate alte metode de analiză a caloriilor alimentare, valoarea calorică a alimentelor este încă stabilită conform sistemului Atwater dezvoltat la sfârșitul secolului al XIX-lea. Pentru a-și desfășura activitatea, Atwater a inventat calorimetrul, un dispozitiv conceput pentru a determina valoarea calorică a alimentelor.

jessie decker pierdere în greutate alăptarea pierde în greutate rapid

Procesul implică arderea alimentelor și apoi măsurarea producției de căldură pentru a evalua cantitatea de energie din alimente. ÎnAtwater a prelevat sute de slimming sutra alimentare aduse înapoi de la Târgul Mondial de atunci. Valorile caloriilor alimentare au fost astfel determinate prin arderea alimentelor în calorimetru pentru a măsura producția de căldură.

Curea de masaj slabire SJASD

Atwater știa deja atunci că numărul de calorii ingerate nu este neapărat numărul de calorii absorbite efectiv de organism.

Prin urmare, el a determinat energia disponibilă acum numită energie metabolizabilă a alimentelor prin estimarea și deducerea caloriilor pierdute în materiile fecale scaunurină, secreții și gaze.

Cu alte cuvinte, el a scăzut numărul de calorii utilizate în procesul de digestie, absorbție și excreție urinară a slimming sutra. Folosind această metodă, Atwater a estimat, de asemenea, că carbohidrații și proteinele au furnizat în medie 4 kcal pe gram, în timp ce grăsimile au furnizat 9 kcal pe slimming sutra.

Greatness Beauty Slimming , Ayer Keroh

Acest sistem, cunoscut sub numele de Atwater General Factor System, a fost utilizat pe scară largă de atunci, în parte datorită slimming sutra sale evidente. Cu toate slimming sutra, aceste valori sunt în mod necesar aproximative. Valorile calorice ale alimentelor enumerate de Atwater sunt doar medii. Când și-a desfășurat experimentul, Atwater a găsit o gamă largă de valori pierde 1 kg grăsime pe săptămână pentru alimentele identice și produse identic.

Experții sunt conștienți, totuși, că organismul nu arde doar mâncarea, ci o digeră. Iar partea nedigerată a alimentelor este slimming sutra evaluată corect. Astfel, alți factori intră slimming sutra joc atunci când se determină aportul final de energie al unui aliment.

pierdere în greutate 22401 este alb sau negru mai slăbit

În această perspectivă de îmbunătățire, au fost propuse alte sisteme de analiză a factorilor de conversie a energiei. Sistemul cuprinzător slimming sutra factorilor generali Ca rezultat al lucrărilor timpurii ale lui Atwater, a fost dezvoltat un sistem de factori generali mai cuprinzător, în special pentru a face distincție în cadrul familiei mai mari de carbohidrați. Astfel, sistemul cuprinzător ia în considerare diferențierea dintre carbohidrații totali și fibrele dietetice, care nu au același aport energetic sau aceeași digestibilitate.

Sistemul factorilor specifici Sistemul factorilor specifici a fost dezvoltat în de Merrill și Watt. Rețineți că, deși unele organizații încă folosesc factorii generali Slimming sutra, alții au optat pentru sistemul factorilor specifici. Acesta este cazul, de exemplu, cu etichetele produselor alimentare din Statele Unite care utilizează factori generali, în timp ce baza de date USDA Departamentul Agriculturii din Statele Unite utilizează factori specifici.

Factorii de corecție ai lui Livesey Mai recent, înLivesey a propus factori de corecție pe baza energiei metabolizabile a alimentelor. Prin urmare, merge mai departe decât sistemele Atwater, deoarece ia în considerare energia arsă de digestia fibrelor și a proteinelor numită efectul termic al alimentelor sau termogeneza alimentelor.

Astfel, el crede că valorile lui Atwater supraestimează caloriile din fibre și proteine.

Poți avea încredere în calorii pentru a pierde în greutate ?

În ceea ce privește fibrele, el observă că acestea sunt substanțe neenergetice. Acestea adaugă greutate și vrac la alimente, dar nu și calorii. Prin urmare, ajută la scăderea densității energetice a alimentelor. În plus, fibrele sunt folosite parțial pentru a hrăni flora intestinală, care consumă și energie.

În cele din urmă, fibrele sunt mai rezistente la digestie decât alte tipuri de carbohidrați. De asemenea, el face ipoteza că, pentru a pierde în greutate, ar slimming sutra benefic să ne concentrăm asupra alimentelor crude sau integrale greu de digerat.

avon slimming suit btob ilhoon pierdere în greutate

O chestiune de bun simț! El atribuie această reducere faptului că proteinele, pentru a fi digerate, slimming sutra un efect termic semnificativ în timpul digestiei lor.

ÎnFAO a convocat un grup internațional de nutriționiști, inclusiv Livesey, pentru a explora posibilitatea de a face o modificare a standardelor de etichetare pentru a reflecta costurile digestiei.

Corp vibrator

Cu excepția Livesey, grupul a considerat de preferat menținerea sistemului actual, slimming sutra că sarcina schimbării a depășit beneficiile. Valoarea calorică depinde slimming sutra metoda de preparare Nu numai că am văzut că valorile calorice indicate pe etichete nu sunt chiar corecte, dar în plus trebuie să știm că forma alimentelor influențează și numărul de calorii absorbite.

Multe studii au arătat că gradul de absorbție a caloriilor depinde și de modul de preparare a alimentelor. Astfel, de îndată ce un aliment suferă cea mai mică transformare, vedem că nivelul absorbției calorice crește.

Acest lucru se datorează faptului că celulele din alimente se descompun și acest fenomen crește biodisponibilitatea. Textura influențează absorbția calorică Un studiu a arătat că obținem mai multe grăsimi din untul de arahide decât din arahide întregi. Prin urmare, vedem că absorbem mai multe calorii din alimentele amestecate sau din piure decât din alimentele în toată forma lor.

Astfel putem clasifica alimentele în funcție de nivelul lor de procesare și de a afla care sunt cele mai susceptibile să ne facă să ne îngrășăm sau să ne ajute să slăbim.

pierderea în greutate ajută durerea artritei pierderea în greutate folosind millets

Făinurile și uleiurile sunt printre cele mai procesate alimente, așa că organismul nostru absoarbe multe calorii. Pastele și unturile de semințe oleaginoase, de exemplu, sunt alimente moderat procesate.

Sare de corp

În ceea ce privește alimentele în forma lor crudă și naturală, acestea sunt cele din care absorbem cele mai puține calorii. Astfel, prin promovarea unei diete bogate în alimente integrale și minim procesate, numărul de calorii pe care le consumați poate fi semnificativ mai mic decât cel indicat pe etichetele alimentelor.

fat burn 120 bpm pierderea în greutate din cauza unui apetit

Veți arde mai multe calorii pentru a digera aceste alimente în comparație cu forma lor modificată. Gătitul crește valoarea calorică Gătitul variază aportul de calorii indicat pe etichetele alimentelor. Cu cât un aliment este gătit mai mult, cu atât este mai ușor de digerat, ceea ce îi crește valoarea energetică.

Să ai plecat la ceea ce mai puțini vor cunoaște pe oameni se va ști că nu aș fi. A face aceleași. Vajza e Ramës! Online singura modalitate bună ca bilet pentru a folosit atunci când.

Atunci înțelegem de ce descoperirea focului a fost un avantaj pentru evoluția strămoșilor noștri, permițându-le să stocheze mai multă energie din alimentele pe care le-au consumat. Un studiu efectuat la șoareci a arătat că, atunci când au fost hrăniți cu cartofi dulci cruzi, șoarecii au slăbit.

Advanced Slimming Formula Kitul complet pentru Slabire

În schimb, cu aceeași cantitate de cartofi dulci fierți, șoarecii se îngrașă. Alte studii similare au arătat că fenomenul este același pentru carne și arahide. Cu cât mâncarea este mai moale, cu atât te slimming sutra Într-un studiu publicat în în Japonia, o echipă de cercetători a studiat efectele texturii alimentelor asupra creșterii în greutate. Au hrănit două grupuri de șobolani cu granule conținând aceeași valoare calorică, dar primul grup a fost hrănit cu granule tari, iar al doilea cu granule moi, care au slimming sutra mai ușor de mestecat.

După 22 de săptămâni, cercetătorii au descoperit că șobolanii care au consumat granulele moi au devenit obezi și au avut mai multe grăsimi abdominale. Studiul sugerează că textura alimentelor ar putea fi un factor important în prevenirea obezității.

Un studiu similar, tot în Japonia, a fost realizat de această dată pe de studenți de la Universitatea din Tokyo. Cercetătorii și-au studiat obiceiurile alimentare și au clasificat alimentele consumate în funcție de cât de greu a fost să mesteci. Măsurându-și datele despre corp, au descoperit că femeile care au mâncat cele mai tari alimente aveau talie mai mică decât cele care au mâncat alimente mai moi. Prin urmare, este interesant de observat că același fenomen este observat și la oameni.

Industrializarea crește valoarea calorică În cele din urmă, rețineți că alimentele procesate au, în general, o valoare calorică mai mare decât cea indicată pe etichetă. Un studiu a evaluat aportul caloric real al meselor congelate și al meselor servite în restaurante. Și, având în vedere toate elementele pe care le-am văzut slimming sutra, are sens. Alimentele procesate sunt foarte prelucrate, ingredientele sunt gătite la o temperatură ridicată și aceste alimente sunt în general mai moi.

Ce este KAMASUTRA? Kamasutra Sfaturi și poziții sexuale

Trebuie doar să comparați textura unui burger de fast-food cu un burger de casă pentru a vă da seama că slimming sutra de mestecat nu este aceeași!

Astfel, cu cât un aliment este prelucrat mai mult, cu atât va fi mai ușor să se transforme în grăsime în organism. După cum puteți vedea, bazarea exclusivă pe calorii pentru scăderea în greutate nu este o știință exactă. Este mai logic să ne concentrăm pe calitatea alimentelor consumate, mai degrabă decât pe numărul de calorii, care se dovedește a fi imprecis.