Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Foarte greu de pierdut grăsimea corporală. Nu a slabit, dar a pierdut grasimea corporala. Arde grăsime nu greutate, căi

O abordare sănătoasă a pierderii grăsimii corporale, nu a mușchilor În timpul pierderii în greutate, corpul tău obține o parte din energie prin descompunerea grăsimii și a țesutului muscular.

Pierderea grăsimii este proporțională Nu toată grăsimea corporală este creată egală. Corpul tău conține de fapt trei tipuri de grăsime, pe care le stochează în moduri diferite, și are o preferință atunci când vine vorba despre depozitele de grăsimi, când se pierde în greutate.

Scopul ideal în timp ce țineți dieta este să vă încurajați corpul să utilizeze preferențial țesutul adipos și să reducă la minimum defalcarea musculară.

Dacă descoperiți că pierdeți în mare parte masă slabă, este un semn că trebuie să faceți câteva modificări în strategia de slăbire pentru a vă scuti de mușchi. Aflați cum să vă întoarceți pe drumul cel bun și să vă păstrați mușchiul câștigat din greu.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

Tăierea caloriilor prea scăzută Când ai de pierdut în greutate, este firesc să-ți dorești să meargă cât mai repede posibil. În dorința de a scăpa de greutate, este o greșeală obișnuită reducerea drastică a aportului de calorii pentru a promova pierderea rapidă în greutate.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

Problema este atunci când faceți brusc reduceri extreme de calorii, corpul crede că este înfometat și, din moment ce mușchii necesită mai multă energie pentru a se menține, corpul începe să-l descompună rapid.

În esență, scăderea consumului de calorii prea scăzut, prea repede te pune pe calea rapidă a pierderii musculare.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

O modalitate ușoară de a determina necesarul de foarte greu de pierdut grăsimea corporală minime este să calculați 10 calorii pe kilogram de greutate corporală pentru femei și 11 pentru bărbați. De exemplu, dacă sunteți o femeie care cântărește foarte greu de pierdut grăsimea corporală kilograme, aveți nevoie de minimum 1.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

Dacă sunteți mai în vârstă sau aveți mai puțină masă musculară, poate fi puțin mai mică. Scăderea aportului de calorii sub acest număr poate accelera pierderea musculară. Eșecul creșterii aportului de proteine Credeți sau nu - nevoile dvs.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

Rezultatele acestui studiu se găsesc în numărul din martie al revistei Obezitate. Când vă angajați în antrenament de forță în timpul restricționării caloriilor, acesta vă informează corpul că, deși ați redus caloriile, mușchii dvs. Cercetătorii au ajuns la concluzia că inactivitatea în timpul restricționării caloriilor crește semnificativ defalcarea musculară și afectează cât de bine folosește organismul proteinele, potrivit unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition în În plus, un studiu de 10 săptămâni care a implicat femei supraponderale a raportat că adăugarea unui antrenament de rezistență pierde greutate sims 4 ajutat la păstrarea masei slabe în timpul pierderii în greutate, conform rezultatelor care apar în numărul din al revistei Nutrition and Metabolism.

foarte greu de pierdut grăsimea corporală

Pentru pierderea în greutate, urmăriți să vă angajați în cel puțin de minute de activitate fizică de intensitate moderată în fiecare săptămână, inclusiv antrenamentul de forță două până la trei zile pe săptămână. O abordare sănătoasă a pierderii grăsimii corporale, nu a mușchilor Numărul de calorii totale, mai degrabă decât rapoartele specifice de macronutrienți, determină pierderea în greutate.

Nu a slabit, dar a pierdut grasimea corporala Cat pot slabi fara sa pierd masa musculara?

Atâta timp cât restricționezi suficient de multe calorii pentru a pierde în greutate - dar nu atât de scăzut încât corpul tău crede că este înfometat - și îți crești aportul de proteine, nu este necesar să te îngrijorezi la fel de mult cu privire la cantitatea de carbohidrați sau grăsimi pe care o ai obtinerea.

În schimb, urmărește să te bucuri de mese echilibrate și gustări construite în jurul alimentelor întregi.

Exercitii Usoare Pentru Slabit - Rezultate Vizibile

Pentru îndrumări în planificarea meselor, consultați un dietetician înregistrat.