(PDF) Petru Bejan. Estetica in bracelet.ro | Petru Bejan - bracelet.ro

Culturisul pierde grăsimea de burtă. Încărcat de

Sunteți pe pagina 1din 53 Căutați în document Cum functioneaza carbohidratii si care este raspunsul organismului la ei Dupa cum am mai spus, carbohidratii se gasesc intr-o gama vasta si variata de alimente, de la cele mai virtuoase legume la cele mai obscene gogosi. Toti carbohidratii contin culturisul pierde grăsimea de burtă. Insa acest zahar apare sub diverse forme si poarta diverse denumiri, cum sunt maltoza zaharul din berezaharoza zaharul de masalactoza zaharul din produsele lactate si fructoza zaharul din fructe.

Pc mlsurl ce sportivul urcă pe scara performanţei, se detaşează ca pre- ponderent factorul alimentaţiei Principiul solicitării intensive este la rîndul slu caracteristic culturismului.

In pofida acestei similitudini, daca ai pofta de o gogoasa cu zahar n-o sa te multumesti cu broccoli. S-ar putea ca si reciproca sa fie adevarata, desi mai rar intalnim persoane cu o pofta nesatioasa de legume verzi. Culturisul pierde grăsimea de burtă gust, e foarte usor sa va dati seama ce carbohidrati au cel mai mult zahar si care dintre ei il elibereaza mai repede.

Cele mai bune steroizi pe uscare

Este clar ca o tableta de ciocolata cu lapte elibereaza mai repede zaharul decat o tableta de ciocolata amaruie, un ananans decat un grapefruit sau o felie de paine alba de la supermarket decat un biscuite din cereale integrale. Cu cat cantitatea de zahar este mai mare si cu cat este eliberata mai rapid, cu atat mai acuta este senzatia de usurare care ne cuprinde dupa ce culturisul pierde grăsimea de burtă satisfacut pofta de carbohidrati.

Insa organismul nostru trateaza toti carbohidratii la fel; digestia este, in mare masura, procesul prin care organismul extrage zaharul din carbohidrati si il transforma in combustibil, pe care il ardem sau il stocam. Daca il ardem, e bine inseamna ca suntem suficient de activi pentru a utiliza in mod eficient hrana consumata. Daca stocam putin combustibil, si asta e bine, cu conditia sa nu exageram. Combustibilul in exces stocat in organism poarta un nume pe care il stiti prea bine: grasime.

Digestia carbohidratilor incepe in gura, atunci cand mestecam mancarea si saliva incepe sa descompuna fiecare imbucatura in componentele sale chimice. Procesul de descompunere continua in stomac, prin contractiile peretilor acestuia si actiunea acizilor gastrici.

secolul arzătorului de grăsime 21

Organismul nostru vrea sa ajunga la zaharul din carbohidrati, dar viteza acestui proces depinde de o serie de factori. In esenta, cu culturisul pierde grăsimea de burtă zaharul este mai putin legat de alte substante, cu atat mai repede intra in fluxul sangvin.

Concurentii carbohidratilor Ce substante stau in calea zaharului? Fibrele sunt principalul factor care ii incetineste absorbtia. Iata de ce fulgii de ovaz instant sunt o alegere mai proasta decat cei nerafinati; acestia din urma au continutul de fibre intact, iar pentru ca stomacul sa ajunga la zahar, trebuie mai intai sa-l separe de fibre. Dupa ce au fost izolate, fibrele strabat nedigerate sistemul sigestiv; importanta lor in alimentatie consta tocmai in faptul ca incetinesc digestia.

dieta pt slabit barbati

Practic, ele reprezinta un obstacol bun in calea digestiei. Acest lucru a fost dovedit, nu cu mult timp in urma, intr-un studiu stiintific in care jumatate dintre subiecti au luat niste fibre cunoscute sub numele de psyllium, cu 15 minute inainte de pranz. Cealalta jumatate a mancat fara sa fi luat in prealabil fibre. In orele ce au urmat, primul grup a raportat senzatii mai reduse de foame decat celalalt. De asemenea, subiectii respectivi au mancat mai putin in tot restul zilei.

Motivul este simplu: fibrele s-au amestecat in stomac cu hrana consumata, incetinind digestia. O digestie mai lenta a carbohidratilor inseamna mai putina insulina. Mai putina insulina inseamna o scadere mai putin dramatica a nivelului de zahar din sange. Iar mai putine suisuri si coborasuri ale nivelului de zahar din sange inseamna senzatii de foame mai reduse.

Recommended Posts

Fibrele nu sunt singurul lucru care incetineste digestia carbohidratilor. Si grasimea reduce viteza de acces la zahar a intestinului subtire. Iata de ce, in studiul efectuat asupra adolescentilor obezi, omleta s-a dovedit cel mai satisfacator mic dejun.

S-au descoperit si alti factori care incetinesc digestia carbohidratilor si, prin urmare, pot fi benefici persoanelor care tin cura de slabire. Alimentele acide, cum sunt lamaia si otetul, scad viteza cu care se goleste stomacul, impiedicand cresterea brusca a nivelului de zahar din sange. Folositi-le cu incredere la salate si legume si bucurati-va de rezultate. Chiar si painea din plamada, desi nu contine multe fibre, este acida si incetineste digestia.

Raspunsul organismului Dupa ce a fost maruntita in stomac, mancarea se indreapta catre intestinul subtire, unde este absorbita prin milioane de vase capilare, ajungand in fluxul sangvin.

Odata ajunsa acolo, culturisul pierde grăsimea de burtă indreapta catre ficat si toate celelalte zone ale organismului, in vederea utilizarii, depozitarii sau eliminarii.

Dar sa revenim la carbohidrati. Dupa cum am mai spus, toti carbohidratii contin zahar, sub o forma sau alta. Chiar si fainoasele nu reprezinta altceva decat lanturi de zaharuri; procesul de digestie rupe legaturile chimice pentru a pune moleculele de zahar la dispozitia organismului.

Ceea ce ne preocupa pe noi este viteza cu care corpul nostru ajunge la zahar. Aceasta viteza nu este intotdeauna aceeasi. Dupa ce zaharul a ajuns in sange, intra in functiune pancreasul: el detecteaza prezenta zaharului si produce suficienta insulina pentru a-l scoate din fluxul sangvin si a-l transporta catre organele care au nevoie de el sau a-l depozita pentru nevoi viitoare. La aceasta etapa, diabeticii au o problema: ei consuma aceleasi zaharuri ca toata lumea, dar din cauza insuficientei de insulina, acestea raman in fluxul sangvin.

Insulina este "cheia" care descuie tesuturile si lasa zaharul sa patrunda.

Cel mai bun steroizi de masă

Din fericire, pancreasul isi da seama de cata insulina este nevoie pentru a realiza acest proces. In cazul unei infuzii bruste de zahar, este necesara o cantitate apreciabila de insulina. Daca zaharul este absorbit mai lent, insulina este eliberata treptat.

Iata un lucru esential in ceea ce culturisul pierde grăsimea de burtă obezitatea: zaharul care se absoarbe rapid este daunator; cel cu absorbtie lenta este mai bun. Care este motivul? Cand zaharul este absorbit incet, nivelul de zahar din sange creste treptat si apoi scade treptat, pe masura ce insulina isi face treaba. Scaderea lenta a nivelului de zahar din sange se traduce prin pofte mai putin insistente de alti carbohidrati.

Poate va mai amintiti cum am definit hipoglicemia reactiva: senzatia de foame cauzata de scaderea nivelului de zahar din sange. Cand aceasta scadere este lenta, senzatia de foame este mai redusa.

Dar atunci cand detecteaza o crestere rapida a nivelului de zahar din sange, pancreasul pompeaza dintr-o data o cantitate mare de insulina, ca urmare, nivelul de zahar scade brusc. Insulina si-a facut treaba putin prea bine; zaharul scade atat de mult, incat simtim nevoia de alti carbohidrati. Fireste, pentru a satisface atatea "reprize" de pofte, mancam mult mai mult decat este nevoie. Acest lucru duce la mai multa grasime, mai multa rezistenta la insulina, o foame mai puternica si o crestere in greutate: e un cerc vicios.

Prin urmare, pentru a nu manca mai mult decat are organismul nevoie, putem folosi trei strategii: 1. Sa mancam alimente si combinatii de alimente care maresc treptat nivelul de zahar din sange. Sa invatam sa anticipam hipoglicemia si s-o evitam, consumand gustari. Iata un detaliu esential: e nevoie de mult mai putina mancare pentru a preveni hipoglicemia decat pentru a o corecta. Al treilea lucru pe care trebuie sa-l facem este sa invatam ce alimente determina cresterea cea mai rapida a nivelului de zahar din sange.

David Culturisul pierde grăsimea de burtă, impreuna cu o echipa de cercetatori canadieni, a conceput un mod de a evalua viteza si gradul in care o cantitate determinata de alimente mareste nivelul de zahar din sange. Aceasta scara a primit culturisul pierde grăsimea de burtă de indice glicemic. Lista cuprinde majoritatea carbohidratilor, de la zahar de masa, bere si paine alba la linte si spanac. Toate preparatele pe baza de faina alba au indice glicemic mare.

Dintre acestea fac parte cele mai multe deserturi, diverse categorii de paine si produse de patiserie, dar si pastele fainoase.

Formarea circulară la domiciliu

Orezul cu bobul decorticat face parte din acelasi grup. Anumite fructe tropicale au un indice glicemic relativ mare, ca si unele legume fainoase, mai ales cartofii si alte radacinoase. Regele tuturor zaharurilor, care mareste cel mai rapid nivelul de zahar din sange, este maltoza din bere. Acum intelegeti de ce marii bautori de bere au o burta impresionanta. Cresterea rapida a nivelului de zahar din sange in urma consumului de bere stimuleaza productia de insulina, favorizand stocarea grasimii in jurul taliei.

Revistă socio-culturală și de spiritualitate locală Revistă socio-culturală și de spiritualitate locală Less Read the publication 1 Editorial Editorial Ziua Culturii Naționale Prof. Buzatu și I. A fost invitat un grup de scriitori în frunte cu criticul Ale- xandru Piru. Printre invitați se afla și președintele Comitetului Județean de Cultură și, nu în ul- timul rând, Alexandru Opro- escu, director al Bibliotecii ,V.

Indicele glicemic al alimentelor devine tot mai cunoscut si mai folosit, dar legatura dintre carbohidrati si cum slabesc sanatos mai comporta un aspect esential. Trebuie sa retineti faptul ca: gradul in care creste zaharul din sange nu depinde doar de indicele glicemic, ci si de cantitatea de alimente consumata.

De exemplu, morcovii, au un indice glicemic mare, dar densitatea carbohidratilor e relativ redusa. Prin urmare, va trebui sa mancati mai multi morcovi pentru a obtine aceeasi crestere a nivelului de zahar ca in urma consumului unei felii de paine alba.

Iata un exemplu: ganditi-va la alcool. Atunci cand bem o bautura alcoolica, nivelul de alcool din sange creste, iar cand depaseste un anumit prag, ne simtim ametiti.

Cand creste si mai mult, ne imbatam. Stim cu totii ca daca bem pe stomacul gol ne imbatam mai repede. Dar daca bem in timp ce mancam si avem stomacul plin, e nevoie de mai mult alcool pentru a produce acelasi efect. Bautura se amesteca in stomac cu mancarea, ceea ce incetineste absorbtia alcoolului in fluxul sangvin.

Odata ce a ajuns in sange, alcoolul este transportat catre creier, unde produce senzatia de ameteala. Principiul este urmatorul: cu cat alcoolul este absorbit mai incet, cu atat mai putin ne afecteaza. Acum haideti sa vedem ce se intampla cand mancam carbohidrati, de exemplu paine. Daca mancam paine alba, absorbim numai carbohidrati, fara fibre.

Este ca si cum am bea pe stomacul gol.

Join the conversation

Stomacul ajunge la amidon fara a fi nevoit sa-l separe mai intai de fibre. Prin urmare, painea se va transforma rapid in glucoza - zaharul din sange - si determina o infuzie brusca de insulina, ceea ce reprezinta mult-temuta crestere si apoi descrestere a nivelului de zahar din sange si poftele de mai tarziu. A manca paine alba este ca si cum ai bea alcool pe stomacul gol; a manca paine din faina integrala este ca si cum ai bea in timp ce mananci.

Fibrele sunt acea parte a cerealelor care nu este absorbita in fluxul sangvin, ci este eliminata sub forma de deseuri. Desi nu sunt absorbite, rolul fibrelor in procesul de digestie este unul usor de inteles: ele cum să pierdeți greutatea cu o ileostomie functionarea eficienta a colonului. Lipsa fibrelor din alimentatie este unul dintre motivele pentru care constipatia a devenit o problema des intalnita.

Ca urmare, fibrele se afla pe lista factorilor ce incetinesc absorbtia culturisul pierde grăsimea de burtă si a fainoaselor, alaturi de grasimi, proteine si aciditate. Ca sa nu ne "imbatam cu carbohidrati", fiecare masa trebuie sa contina unul sau mai multe dintre aceste alimente.

pierdeți în greutate 4 săptămâni

Alegand alimentele si combinatiile de alimente potrivite si luand gustari la momentul oportun, puteti sa preveniti hipoglicemia si, ca urmare, sa va controlati greutatea fara a fi nevoie sa va cenzurati poftele alimentare. Culturisul pierde grăsimea de burtă alimentar proteic Este foarte important ca in primele doua saptamani ale dietei sa reducem cantitatea de carbohidrati si sa marim aportul proteinelor.

Acest lucru ma va ajuta in procesul de detoxifiere si va face ca slabirea mea sa fie mai usoara si mai rapida. Pentru a intelege acest lucru citit cu atentie mesajul de mai jos si alegeti sa faceti cumparaturi din lista alimentelor permise adica proteice ; La masa principala putem avea o friptura pui, peste, vita combinata cu salate din aceeasi lista permisa.

Desi alimentatia bogata in carbohidrati este potrivita pentru anumite categorii de persoane ea nu satisface, totusi nevoile tuturor. Totusi, odata ce detii controlul asupra carbohidratilor din alimentatie, poti sa-ti optimizezi metabolismul fara reducerea cantitatii de mancare.

Raspunde la urmatoarele intrebari pentru a afla cat de sensibil esti la carbohidrati Iti place foarte mult sa mananci paine, paste, orez, mancaruri rapide, dulciuri?

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să le întrebați în comentarii. Puteți pompa oriunde. Deși pe studiile orizontale și baruri, cel puțin în sala de stradă liberă, cel puțin acasă. Este necesar pentru o anumită răbdare, stabilitate morală pentru diferite lucruri distrage atenția și timpul. Da, mușchii rapizi cresc doar în basme despre "12 săptămâni de la Aytichnik la Hulk" sau "8 săptămâni de la un contabil la Miss Bikini".

Ti se pare ca nu esti satul doar cu un biscuit si ai manca inca unul si apoi inca unul? Te simti obosit dupa o masa bogata in carbohidrati culturisul pierde grăsimea de burtă, paste, orez, cartofi?

  • Guta este o forma frecventa de artrita care apare datorita inflamatiei de la nivelul articulatiei.
  • Mulți sportivi aleg un ciclu cu utilizarea "chimiei".
  • Băuturi sănătoase pierdere în greutate

Ai tendinta de a depune grasimi in jurul taliei? Painea, pastele, orezul si gustarile sunt mai apetisante ca salatele, legumele si fructele? Ai putea descrie mancarurile bogate in carbohidrati ca pe niste slabiciuni in dieta ta?

Steroizii anabolizanți (continuați). Cel mai bun steroizi anabolizanți

Daca ai raspuns DA la majoritatea intrebarilor esti o persoana care va avea mari beneficii in urma unei nutritii bogate in proteine si sarace in carbohidrati. Cand zaharul din carbohidrati nu este principala sursa de energie, organismul va arde grasimile ca principala sursa de energie. O cantitate de proteine mai mare este necesara si pentru a evita folosirea masei musculare ca sursa de combustibil.

Este un fapt constatat ca mancand acelasi numar de calorii in cinci sau sase mese, satisfactia este mai mare, iar absorbtia si utilizarea factorilor nutritivi este mai eficace.

Poti consuma o cantitate rezonabila de grasimi. Acest tip de alimentatie incurajeaza consumul grasimilor bune nesaturate. Garnisiti salata cu feliute de curcan, pui, cascaval, creveti sau ton. Puteti cali o parte din legume in ulei de masline si adauga bucatele de carne de pui, vaca, curcan. Legumele pot fi folosite fie natural, fie cu putin ulei de masline, fie amestecate cu elemente sarace in carbohidrati. Vitaminele i mineralele Fructele i legumele Grsimile Ciclizarea carbohidrailor Cnd i ce fel de carbohidrai mncam?

Proteinele Indicele glicemic Carbohidratii sau culturisul pierde grăsimea de burtă sunt substante folosite de organism cu precadere ca sursa de energie. In special muschii si creierul au nevoie de carbohidrati pentru a-si satisface nevoile energetice momentane si de durata. Mai ales in timpul exercitiilor anaerobice exercitiile cu greutati, de intensitate mare se consuma carbohidrati, si cantitatea disponibila afecteaza direct energia si rezistenta.

Un gram de garbohidrati contine aproximativ 4 kcalorii.

(PDF) Petru Bejan. Estetica in bracelet.ro | Petru Bejan - bracelet.ro

Necesarul de carbohidrati In general, o persoana care face culturism are nevoie de grame de carbohidrati pe kilocorp pe zi. Pentru regimurile de definire necesarul este grame pe kilocorp pe zi. Culturisul pierde grăsimea de burtă cifre pot varia in functie de tipul somatic ectomorfii au neveoie de mai multintensiatea antrenamentului si alti parametri.

Carbohidratii simpli se prefera imediat dupa antrenament, in timp ce restul meselor ar trebui ca contina in majoritate carbohidrati cat mai complecsi, in forme cat mai naturale, neprelucrate industrial.